Najcześciej zadawane pytania
Jaka jest gwarancja na meble?
Gwarancja na meble wynosi 24 miesiące od daty zakupu.
Jaki jest czas oczekiwania?
Czas oczekiwania na meble wynosi do 30 dni roboczych, licząc od dnia zaksiegowania wpłaty na konto sprzedawcy.
Czy pomożecie mi w zaplanowaniu kuchni?
Nasi specialiści chetnie pomogą w stworzeniu układu mebli dzięki któremu Twoja kuchnia będzie cieszyć się wszystkimi walorami od fukcjonalności do piękna.
Czy wniesiecie i zamontujecie mi meble?
Na życzenie klienta wniesiemy i zmaontujemy meble w promieniu 100 km od Jasła, każdą wycenę trakujemy indywidualnie prosimy o kontakt w celu zapoznania się ze szczegółami.
Meble dostarczone przez kuriera poukładane są w paczkach na palecie szczelnie owinięte folią. Kurier wyładuje całą palete ale nie pomaga we wniesieniu poszczególnych paczek lub blatów.
Jaka jest jakość mebli?
Fronty nowoczesne P2 gr. 18 mm wykonane z płyty laminowanej w dekorach naturalnych.
Fronty nowoczesne P4 POŁYSK gr. 18 mm wykonane z płyty laminowanej pokrytej matą PET 0,6 mm w wysokim połysku.
Fronty nowoczesne P4 SUPER MAT gr. 18 mm wykonane o białej, szarej lub czarnej powierzchni odpornej na ślady palców, zarysowania i aksamitne w dotyku.
Fronty klasyczne F4, F5, F7 gr. 16 mm frezowane, wykonane z płyty MDF foliowanej.
Fronty nowoczesne K2 KAMMONO BLACK gr. 18 mm wykonane z płyty laminowanej w dekorach naturalnych.
Korpusy szafek dolnych i wiszących wykonane z płyty wiórowej laminowanej grubości 16 mm.
Szuflady z pełnym wysuwem (DSS) o zwiększonej pojemności i wytrzymałości na obciążenia.
Zawiasy z cichym domykaniem, regulowane w trzech płaszczyznach oraz regulowane zawieszki w szafkach wiszących.
Wszystkie półki w szafkach zabezpieczone przed wysunięciem.
Regulowane nóżki 10 lub 15 cm.
Czy moge zamówić coś spoza oferty?
lub nr. telefonu 600 923 572 .
Z pewnościa coś zaproponujemy.
Czy można zamówić same akcesoria?
Istnieje możliwość zamówienia samych akcesorii takich jak: wkłady na sztućce, uchwyty, drobne AGD (zlewy, baterie, kosze na odpady itp.)
Cena wysyłki wynosi 68 zł.
Czy mogę zwrócić meble?
Produkty w naszym sklepie są personalizowane. Oznacza to, że nie są produkowany w standardzie, lecz na Twoje indywidualne zamówienie.
Produkty tego rodzaju posiadają normalną gwarancję, ale nie podlegają prawu 14-dniowego zwrotu.
Jeśli chcesz się upewnić czy dokonujesz właściwego zakupu, skontaktuj się z naszym konsultantem, który doradzi i odpowie na Twoje pytania - 600 923 572.
W pozostałych przypadkach Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Konsument. Dokładne warunki zwrotów opisane są w regulaminie.
Co mam robić w przypadku uszkodzenia paczek przy odbiorze mebli ?
Wysyłacie meble za granice?
Na chwilę obecną działamy tylko na terenie Polski.