Jaka jest gwarancja na meble?

Gwarancja na meble wynosi 24 miesiące od daty zakupu.

gwarancja

Jaki jest czas oczekiwania?

Czas oczekiwania na meble wynosi do 30 dni roboczych, licząc od dnia zaksiegowania wpłaty na konto sprzedawcy.

images

Czy pomożecie mi w zaplanowaniu kuchni?

Nasi specialiści chetnie pomogą w stworzeniu układu mebli dzięki któremu Twoja kuchnia będzie cieszyć się wszystkimi walorami od fukcjonalności do piękna.

Perspektywa 1

Czy wniesiecie i zamontujecie mi meble?

Na życzenie klienta wniesiemy i zmaontujemy meble w promieniu 100 km od Jasła, każdą wycenę trakujemy indywidualnie prosimy o kontakt w celu zapoznania się ze szczegółami.

Meble dostarczone przez kuriera poukładane są w paczkach na palecie szczelnie owinięte folią. Kurier wyładuje całą palete ale nie pomaga we wniesieniu  poszczególnych paczek lub blatów.

darmowa-dostawa

Jaka jest jakość mebli?

Fronty nowoczesne P2 gr. 18 mm wykonane z płyty laminowanej w dekorach naturalnych.

Fronty nowoczesne P4 POŁYSK gr. 18 mm wykonane z płyty laminowanej pokrytej matą PET 0,6 mm w wysokim połysku.

Fronty nowoczesne P4 SUPER MAT gr. 18 mm wykonane o białej, szarej lub czarnej powierzchni odpornej na ślady palców, zarysowania i aksamitne w dotyku.

Fronty klasyczne F4, F5, F7 gr. 16 mm frezowane, wykonane z płyty MDF foliowanej.

Fronty nowoczesne K2 KAMMONO BLACK gr. 18 mm wykonane z płyty laminowanej w dekorach naturalnych.

Korpusy szafek dolnych i wiszących wykonane z płyty wiórowej laminowanej grubości 16 mm.

Szuflady z pełnym wysuwem (DSS) o zwiększonej pojemności i wytrzymałości na obciążenia.

Zawiasy z cichym domykaniem, regulowane w trzech płaszczyznach oraz regulowane zawieszki w szafkach wiszących.

Wszystkie półki w szafkach zabezpieczone przed wysunięciem.

Regulowane nóżki 10 lub 15 cm.

2020-002

Czy moge zamówić coś spoza oferty?

Jeśli interesuje Cie coś spoza oferty, mała szafka, nietypowe półeczki itp. prosimy po zakupie mebli skontaktować się z nami pod adresem e-mail sklep@adadmeble.pl
lub nr. telefonu 600 923 572 .
Z pewnościa coś zaproponujemy.
email.logo

Czy można zamówić same akceosria?

Istnieje możliwość zamówienia samych akcesorii takich jak: wkłady na sztućce, uchwyty, drobne AGD (zlewy, baterie, kosze na odpady itp.)
Cena wysyłki wynosi 89 pln.

kosz na odpady 13 l

Czy mogę zwrócić meble?

Produkty w naszym sklepie są personalizowane. Oznacza to, że nie są produkowany w standardzie, lecz na Twoje indywidualne zamówienie.
Produkty tego rodzaju posiadają normalną gwarancję, ale nie podlegają prawu 14-dniowego zwrotu.
Jeśli chcesz się upewnić czy dokonujesz właściwego zakupu, skontaktuj się z naszym konsultantem, który doradzi i odpowie na Twoje pytania - 600 923 572.
W pozostałych przypadkach  Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Konsument. Dokładne warunki zwrotów opisane są w regulaminie. 

pelta

Co mam robić w przypadku uszkodzenia paczek przy odbiorze mebli ?

W tej sytuacji prosimy niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem oraz zgłosić reklamacje wraz ze zdjęciami i numerem zamówienia na adres e-mail sklep@adadmeble.pl .
uszkodzone

Wysyłacie meble za granice?

Na chwilę obecną działamy tylko na terenie Polski.